Кошик
14 відгуків
+380 (50) 448-78-59
+380 (44) 223-44-64
Вул. Північно-Сирецька 1-3, Київ, Україна
ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ" — Спеціалізоване обладнання для галузі безпеки
Кошик

Типові помилки при експлуатації персональних відеореєстраторів

Типові помилки при експлуатації персональних відеореєстраторів

    Типові помилки при експлуатації персональних відеореєстраторів

Персональний відеореєстратор, на сьогоднішній день, вже не така й новина і за ступенем складності експлуатації багатьма користувачами прирівнюється до кнопочного мобільного телефону. Все просто. Але практика виявляє, що це не так. Нижче розглянемо типові помилки в експлуатації персональних відеореєстраторів, що призвели до їх не коректного функціонування або поломки і, як наслідок, звернення до нашого сервісу по допомогу. Тож перейдемо до сервісних випадків.

1. Первинне звернення: “Реєстратор не записує. Або записує, але неможливо автоматично копіювати файли при підключенні до док-станції. Спроба відтворити записані файли на камері також призводять до помилки.”  В процесі тестування приладу з’ясувалось, що споживач використовував накопичувач камери як “флешку” і програмне забезпечення камери намагалось ідентифікувати ці файли, що ї призвело до некоректної роботи камери.

1.2 Аналогічна, але більшого масштабу, ситуація сталась в ще в одного з користувачів нашої продукції. Причиною виявилось вірусне зараження док-станції, яка була розгорнута на базі операційної системи Windows 7 без антивірусу. При віддаленому підключенні і скануванні системи наш інженер виявив 63 віруси, деякі з котрих, до речі, виявились “майнерами”. Крім того виконуваний файл вірусу записувався на вcі ноcії (в нашому випадку — карти пам’яті реєстраторів), що підключались до системи.

1.3 Досить рідкісний випадок, але симптоми схожі з наведеними вище — деградація флеш-карти. Якщо в попередніх випадках було досить видалити зайвий файл або вірус або просто відформатувати карту, скопіювавши необхідні відео та фото-файли, то в таких випадках потрібна заміна карти. В деяких моделях камер (якщо скінчилась гарантія) користувач може зробити це самостійно. Наприклад, в DMT1 та аналогічних, бо ці камери мають відносно просту конструкцію. Подивитись на процес можна переглянувши ролік на нашому сайті або yuotube — каналі. Більш сучасні і, відповідно, більш складні камери для доступу до sd-карти вимагають застосування спеціальних інструментів як то: паяльна станція, пінцети, викрутки різних форм тощо, тому для заміни краще звернутись до сервісного центру.

1.4 Ще один варіант, що пов’язан з картою пам’яті реєстратора. Користувач, для власної зручності, перейменовував записані файли безпосередньо на sd-карті реєстратора. Як результат — карту прийшлось демонтувати з камери; скопіювати, та, в подальшому, видалити файли в ручному режимі.

2. Первинне звернення: “Камера не вмикається з кнопки керування живленням. При підключенні до док-станції - включення є”.  Діагностика виявила, що користувач не знав, (не знайомився з інструкцією) що кнопка живлення має декілька функцій і для увімкнення/вимкнення камери треба затиснути кнопку і тримати її 3-4 секунди.

2.1 Аналогічне звернення, але вже суть проблеми — механічне пошкодження. В зимовий період деякі користувачі натискали кнопки підручними засобами типу олівця або ручки. В результаті пошкоджувалась гумова частина кнопки і, досить часто, сам механізм кнопки. Також, на жаль, непоодинокі випадки повного зриву механізму кнопки з плати.

2.2 Різновид поломки: “Камера не вмикається при підключенні до док-станції, з кнопки — все добре”. Дуже часте звернення, що пов’язане з необережною експлуатацією камери при приєднанні до комп’ютера або станції копіювання, при якому пошкоджується роз’єм (mini-USB). Роз’єми намагаються підключити (і таки підключають!) навпаки, навкіс, з забрудненням в роз’ємі. Або вставляють правильно, але розміщують камеру біля станції чи комп’ютера так, що вона падає і зарядний шнур буквально виламує роз’єм з плати камери.

2.3 Не рідко при вище наведених зверненнях, а також зверненнях типу “дуже повільно заряджається та копіює” зустрічається варіант використання кабеля, що має як явні, так і приховані пошкодження (наприклад, пошкодження дротів) або неякісних кабелів.

2.4. Ще варіант не правильної експлуатації - використання камери з не закритою або обірваною заглушкою порта USB. Таке використання камери призводить до пошкодження як порта так і камери в цілому через забруднення або/та попадання вологи до корпусу камери. Це зауваження також відноситься і до інших портів камери, що мають бути щільно закриті штатною заглушкою.

3. Механічні пошкодження. На практиці, працюючи з персональними камерами більше 6 років,  ми побачили, що пошкодити камеру випадково упустивши її з висоти 1 - 1,5м дуже важко. Але якщо, наприклад, прикріпити камеру на пояс, а потім спертися камерою об якусь поверхню (часто - на край письмового стола), то екран прийдеться міняти, бо кліпса гарантовано до нього дістане. Результат такого "використання" - на фото на початку цього материалу.

4. Окремий випадок, який необхідно згадати, це порушення вимог експлуатації саме у зимовий період. Найбільш розповсюджена помилка — порушення умов акліматизації при зміні умов навколишньої середи (температури та вологості), а саме підключення камери до зарядного пристрою одразу після заносу з холоду в тепле приміщення. В такий ситуації конденсація вологи всередині корпусу камери практично неминуча, що на практиці призводить до печальних наслідків. В зафіксованих нами випадках, окрім дуже сильної корозії елементів плати (бо має місце електрохімічна корозія), був і випадок оплавлення корпусу камери від перегріву (добре, що обійшлось без загоряння) і неподинокі випадки здуття акумуляторів.

 У цій статті ми навели далеко не всі помилки користувачів, що порушують працездатність персональних камер, але наведені, за нашою практикою, найбільш розповсюджені. Сподіваємося, що дана інформація збереже “здоров’я” ваших приладів та, що не менш важливо, записану інформацію.

Власник тексту — компанія ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ", м. Київ. Передруковка, або інші варіанти розповсюдження без дозволу власника, заборонені.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner